Strony

środa, 29 czerwca 2016

Sugar Skull

Pamiętacie "Zniszcz ten dziennik"? Jak prawie każda nastolatka, jestem jego posiadaczką, co prawda tworzę w nim coś sporadycznie, ale jeśli chodzi o rozwijanie wyobraźni i bycie kreatywnym, to on nadaję się do tego idealnie. Starałam się robić w nim wszystko całym sercem aby był jak najpiękniejszy, ponieważ zamierzam zatrzymać go jako pamiątkę. Na pierwszej stronie jako wstęp zainspirowałam się teledyskiem do piosenki Robina Schulza-Prayer in C. Po prostu kocham tą piosenkę jak i teledysk z Sugar Skull <3.Myślę że jeszcze nieraz mnie on zaispiruje. W dzienniku narysowałam siebie z pomalowaną twarzą, miałam jeszcze wtedy długie włosy :D w tle są słowa piosenki :)  niestety zdjęcia nie są zbyt dobre jakościowo ponieważ nie zawsze mam możliwość zrobienia ich lustrzanką, mam jednak nadzieję że słaba jakość nie przyćmi moich prac ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz